Veelgestelde Vragen

Welkom bij de veelgestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Stuur ons een berichtje door te mailen naar contact@hoefenhaagactief.nl. We helpen je graag!

Algemeen
Lessen
Abonnementen

Algemeen

Hoe maak je een account aan?

Ga naar www.hoefenhaagactief.nl/tarieven. Daar vind je inschrijfformulieren voor kids en volwassenen, waarmee je eenvoudig een account aanmaakt. Na aanmelding ontvang je een automatische e-mail om in te loggen in de Grib Members App. Daarna kun je direct lessen reserveren in de app. Kom je er niet uit? Stel je vraag door te mailen naar contact@hoefenhaagactief.nl.

Ik heb meerdere accounts, hoe kan dat?

Het kan zijn dat je meerdere proeflessen hebt aangevraagd, waardoor je meerdere accounts hebt. Mail ons hierover (contact@hoefenhaagactief.nl). Vervolgens verwijderen wij de inactieve accounts voor je. 

Ik zie geen lessen in de Grib App staan, hoe kan dat?

Wanneer je geen abonnement of strippenkaart hebt, zie je ook geen lessen in het rooster staan. Het kan zijn dat je abonnement niet meer geldig is. Of dat je strippen op je strippenkaart op zijn. In het laatste geval schaf je eenvoudig een nieuwe strippenkaart aan in de Grib App (zonder al je gegevens opnieuw in te vullen). Ga in de Grib App naar ‘formulieren’ en kies het formulier ‘nieuwe strippenkaart’. Betaal eenvoudig via iDeal. De lessen zijn per direct weer zichtbaar in de Grib App. Zie je alsnog geen lessen? Dan helpt het om even uit te loggen en weer in te loggen.

We sporten met meerdere gezinsleden bij Hoef en Haag Actief. Krijgen we korting?

Wat leuk dat jullie met meerdere gezinsleden bij ons sporten. Zullen we het nog wat leuker maken? Hoef en Haag Actief heeft een gezinskorting. Als je met meerdere leden binnen je gezin komt sporten, krijg je 20% korting. Let op, dit is een korting per gezinslid. Dus als je twee kinderen hebt die sporten en jij en je partner bezoeken ons ook trouw, dan betalen jullie allemaal 20% minder. De gezinskorting geldt alleen bij abonnementen.

Hoe schakel ik tussen mijn eigen account en het account van mijn kind in de app?

Open de Grib Members App en klik rechtsonder op het tandwielicoon. Bij je eigen naam zie je een groen pijltje. Wanneer je daar op klikt, verschijnen alle namen van jouw gezin die lid zijn bij ons. Dit werkt alleen wanneer je hetzelfde e-mailadres hebt gebruikt bij de verschillende leden.

Zijn jullie open in de vakantieperiodes?

Ja en nee. Tijdens de zomermaanden en in de kerstvakanties worden er geen lessen volgens het normale rooster aangeboden. In deze periodes wordt ook geen lesgeld van je rekening afgeschreven. In juli en augustus bieden we hoogstwaarschijnlijk losse lessen aan. Je kunt denken aan een toernooi, waterlessen en suppen op de Meander. Je kunt je hier apart voor inschrijven. Op feestdagen zijn we ook gesloten.

Lessen

Ik moet me afmelden voor de les. Wat nu?

Geen nood, je kunt tot 12 uur van tevoren afmelden voor een les. Dat is niet alleen voor jou fijn, maar ook voor de docent en andere deelnemers. Je krijgt na je afmelding een credit op je account. Dit betekent dat je de les binnen 14 dagen in mag halen.

Hoe reserveer je een les?

Daarvoor heb je de Grib Club App nodig. Door in het rooster op een les en een tijdstip te klikken, maak je een reservering. Als je met meerdere gezinsleden sport, kun je in de app makkelijk van account wisselen.

Kan ik ook losse lessen kopen?

Jazeker. Als je niet vast wilt zitten aan een abonnement is de Hoef en Haag strippenkaart een goed idee. Hiermee koop je in één keer 5 of 10 lessen. Je mag zelf weten wanneer je de lessen inzet. Dat mag ook meerdere keren in dezelfde week zijn. Bekijk deze optie bij tarieven.

Kan ik me ook binnen 12 uur van tevoren afmelden voor een les?

Afmelden kan altijd. Alleen kunnen we bij afmeldingen binnen 12 uur van tevoren geen andere les aanbieden. We zouden het fijn vinden als je je altijd afmeldt, ook als dit een uur voor de les is. Zo weet onze docent waar hij of zij aan toe is.

De les wordt geannuleerd, wat nu?

Soms komt het voor dat een les onverwacht niet doorgaat, bijvoorbeeld door ziekte van een docent. Je ontvangt dan altijd bericht via een Grib e-mail. Je credit blijft uiteraard behouden en kun je gebruiken voor een andere les voor die week. In het geval van een gebruikte strip, wordt deze automatisch teruggezet op je account.

Abonnementen

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Je hebt een opzegtermijn van één maand. Zeg je vóór de eerste dag van de maand op, dan loopt je abonnement nog één maand door. Voorbeeld: je zegt op 22 maart op. Dan loopt je abonnement nog tot 30 april. Opzeggen kan eenvoudig door een e-mail te sturen naar contact@hoefenhaagactief.nl.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Vanaf een periode van minimaal drie weken (21 dagen) is het mogelijk om je abonnement tijdelijk te pauzeren. Dit komt bijvoorbeeld voor tijdens een zwangerschapsverlof, blessure of langere reis. Mail naar contact@hoefenhaagactief.nl met de begin- en einddatum van je pauze, dan regelen wij het verder voor je.

Kan ik mijn abonnement omzetten naar onbeperkt?

Lekker bezig! Wil je je abonnement van één keer per week (Actief) omzetten naar onbeperkt (Superactief)? Stuur dan een e-mail naar contact@hoefenhaagactief.nl met de gewenste startdatum. Wij zetten het abonnement voor je om, en vanaf die datum is de wijziging direct zichtbaar in de Grib App. Vanaf dat moment kun je meerdere lessen per week volgen.

Andere vraag

Zit jouw vraag er niet tussen? Stuur een berichtje naar contact@hoefenhaagactief.nl. We helpen je graag!